جريمهاي تازه در انتظار خوزه مورينيو است

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا به دليل درگيري فيزيكي با يك خبرنگار تهديد به محروميت و جريمه شد.پس از بازي خارج از خانه اينترميلان در خانه آتالانتا كه يكشنبهشب در ورزشگاه آتزوري انجام گرفت، خوزه مورينيو با خبرنگاري از روزنامه "كورير دلواسپرت "درگيري فيزيكي پيدا كرد.اين مربي كه به خاطر محروميت از قبل، اجازه نشستن روي نيمكت ذخيره تيمش در ديدار فوق را نيافت و هدايت تيم را به جوزپه بارهسي، دستيار خود واگذار كرد، مقابل اتوبوس حامل بازيكنانش، با اين خبرنگار درگير شد. مورينيو اعتقاد داشت اين خبرنگار حق ايستادن مقابل در اتوبوس را ندارد و اين رفتار باعث ناراحتي بازيكنانش ميشود.
پس از اين اتفاق عمده رسانه ها عنوان كردند مورينيو به خاطر تحليلهاي انتقادي روزنامه نگار مذكور ناراحت بوده و دلخوري داشته كه با وي درگير شده است. دراين ارتباط همچنين گزارش شد روزنامه پرتيراژ ورزشي ايتاليا به خاطر اين رفتار زننده عليه سرمربي نراتزوريها قصد شكايت دارد كه بدين خاطر به نظر ميرسد اين مربي 45 ساله با محروميت و جريمه تازهاي مواجه شود. ديدار آتالانتا و اينترميلان با تساوي يك بر يك خاتمه يافت.