ماسیمو موراتی، مالک متمول باشگاه اینتر در شصت وپنجمین سالگرد تولدش، قهرمانی تیمش در سری آ پس از فصلی سخت را بجشن گرفت. او که پیش از دیدار امروز نگرانی اش را از تکرار اتفاق سال 2002 و از دست رفتن جام در هفته آخر ابراز کرده  بود، پس از پایان بازی در مقابل سیه نا در پوست خود نیم گنجید. وی گفت:من بسیار خوشحال هستم. ما تا ثانیه آخر بازی عذاب کشیدیم اما شایسته این پیروزی بودیم. او در پاسخ به این سوال که آیا می توان این قهرمانی را متعلق به مورینیو دانست گفت: بله. بی تردید این قهرمانی به مورینیو تعلق دارد.

این در شرایطی است که مدتیست که شایعاتی مبنی بر ترک مورینیو سرمربی موفق اینتر از ایتالیا و نشستن بر روی نیمکت مربی گری رئال مادرید اسپانیا بر سر زبانها افتاده است که با قدرت مانور بالای رسانه ها بیشتر از پیش محتمل به نظر میرسد اما ماسیمو موراتی دوست ندارد فعلا در این باره فکر کند و تمرکز تیمش معطوف به این قضیه شود. وی در این باره افزود: مورینیو با ما قرارداد دارد و برای چند فصل میماند. من به خاطر زحماتش از وی تشکر میکنم و ما بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهیم نشست و در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد. مورینیو خسته است و ما همه چیز را بعد از فینال موکول کردیم.

این در حالیست که دیروز رئال در لالیگا متوقف شد و قهرمانی را به بارسلونا واگذار کرد و آینده پلگرینی با این همه ستاره و بی جام تضمین شده نیست و آینده مبهمی وجود دارد.